09128156014

صفحه اصلی > فرانسه : شرایط اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

شرایط اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک یکی از موضوعاتی است که امروزه پیش روی افرادی که قصد مهاجرت دارند، قرار می گیرد. افرادی که سرمایه دارند و قصد دارند تا مهاجرت کنند، یکی از بهترین راه هایی که برای مهاجرت می‌توانند استفاده کنند، خرید ملک می‌باشد. برخلاف برخی از کشورهای اروپایی در کشور فرانسه این قانون وجود دارد که اگر شما در این کشور ملک خریداری کنید، شما واجد شرایط دریافت اقامت فرانسه خواهید شد. اگر می‌خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی به دست آورید می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک
اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

بررسی مزایای خرید ملک در فرانسه

همانطور که شاید بدانید کشور فرانسه کشوری بسیار زیبا است که این زیبایی ها باعث شده است تا این کشور به یک کشور توریستی تبدیل شود و هر ساله افراد بسیار زیادی از سرتاسر دنیا به این کشور سفر کنند. به دلیل اینکه کشور فرانسه کشور توریستی است، خرید ملک در این کشور مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه برخی از آنها را بررسی می کنیم. یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در کشور فرانسه این می‌باشد که هنگامی که شما ملک خریداری کردید، واجد شرایط دریافت اقامت این کشور خواهید شد. سپس به شما یک اقامت یکساله داده می شود که می توانید آن را تمدید کنید. همچنین شما می‌توانید پس از خرید ملک در این کشور، از بانک‌های کشور فرانسه وام دریافت کنید و یا حتی در این کشور شرکت ثبت کنید. از دیگر مزایای خرید ملک در کشور فرانسه این می‌باشد که پس از خرید ملک، شما می‌توانید برای دریافت گواهینامه‌ رانندگی بین المللی اقدام کنید.

چه افرادی واجد شرایط دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک هستند؟

برای دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در این کشور قوانین سختگیرانه‌ای در نظر گرفته نشده است. طبق قوانین کشور فرانسه، اگر شما قصد خرید ملک در این کشور را دارید، ابتدا باید یک ویزای توریستی دریافت کنید و سپس وارد کشور فرانسه شوید و برای خرید ملک اقدام کنید. همچنین می توانید شخصی را به عنوان وکیل برای انجام کار های خود در کشور فرانسه در نظر بگیرید.

از دیگر قوانینی که برای دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک وجود دارد، این می‌باشد که شخص حتما باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشد. همچنین اگر فردی برای خود و خانواده خود ملکی خریداری کرده است، باید متراژ ملک به ازای هر نفر ۱۵ متر مربع باشد. به عنوان مثال اگر شخصی دارای خانواده پنج نفره می‌باشد و بخواهد در کشور فرانسه ملک خریداری کند، باید ملک مورد نظر او حداقل ۷5 متر‌مربع متراژ داشته باشد. نکته دیگری که باید بگوییم این می‌باشد که برای دریافت اقامت فرانسه با خرید ملک هیچگونه محدودیت قیمت وجود ندارد.

بررسی هزینه های خرید ملک در کشور فرانسه

یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک باید بگوییم این می باشد که کشور فرانسه کشوری تقریباً گران به حساب می‌آید و هزینه ها در این کشور نسبت به برخی از کشورهای اروپایی بالاتر می باشد. همچنین هزینه‌های خرید ملک در این کشور نیز بالاتر از برخی از کشورهای اروپایی می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید ملک در مرکز شهر پاریس را داشته باشید، به طور میانگین باید برای هر متر مربع چیزی در حدود 13800 یورو هزینه کنید. این هزینه برای حومه شهر پاریس تا حدود 10300 یورو کاهش پیدا می‌کند. یکی از شهر های نسبتا ارزان قیمت‌تر در کشور فرانسه شهر مارسی می باشد. شما برای خرید ملک در مرکز شهر مارسی باید چیزی در حدود ۳۲۰۰ یورو برای هر متر مربع هزینه پرداخت کنید. این قیمت برای حومه شهر به طور میانگین چیزی در حدود ۲۵۰۰ یورو می باشد.

شهر مارسی
شهر مارسی

اگر شما قصد دریافت اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری یا از طریق خرید ملک را دارید، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان وبسایت ویزاسنتر ارتباط برقرار کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید